majmuah 4 2010/2011

majmuah 4 2010/2011
kElmaRiN hAnYa tInGgAl KeNaNgAn...bErsAmA MeMoRi SeMaLaM...,

Sunday, November 14, 2010

Terima Kasih, Dan Terima Kasih.

Terima kasih, dan terima kasih.

  Terima kasih. Dan terima kasih. Tujuan entri kali ini ialah untuk merakamkan jutaan ucapan terima kasih, dan terima kasih kepada beberapa insan. Yang telah banyak berkorban, dan akan berkorban untuk majmuah empat. Awal November lalu, ahli majmuah 4 telah sepakat untuk melantik saudara Khomarul sebagai mas’ul yang baru menggantikan mas’ul yang lama, saudara Mukhlis. Dan posisi saudari Masyitah sebagai mas’ulah digantikan oleh saudari Hafizah.


Terima kasih, Saudara Mukhlis, Mas'ul sem 1

  Justeru, post ini didedikasikan kepada 2 orang mas’ul(mas’ulani) majmuah 4, sebagai mengungkapkan rasa terima kasih atas pengorbanan mereka selama ini, dan akan datang. Tidak lupa juga sekalung penghargaan buat 2 orang mas’ulah(mas’ulatani), saudari Masyitah dan Hafizah, yang telah banyak, dan akan banyak, mencurah bakti kepada majmuah ini. Kita sendiri menyedari, tugas sebagai mas’ul dan mas’ulah ini bukanlah tugas yang mudah. Justeru amat wajarlah kita untuk menghargai, dan menghormati mereka ini.

Saudara Mukhlis, yang telah secara rasminya melepaskan jawatan sebagai mas’ul merakamkan setinggi ucapan terima kasih kepada ahli majmuah yang telah banyak memberikan kerjasama bagi memudahkan sedikit-sebanyak tugasnya sebagai mas’ul pada semester lepas. Saudara Mukhlis juga mengharapkan agar ahli majmuah dapat memberikan kerjasama sepenuhnya kepada mas’ul dan mas’ulah yang baru. Tidak lupa juga diselitkan sedikit nasihat dan peringatan buat penggantinya iaitu supaya “jangan tension-tension.”
Terima kasih. saudara Khomarul, mas'ul sem 2

Manakala saudara Khomarul pula mengaku amat terkejut dan langsung tidak menyangka akan dipilih sebulat suara sebagai mas’ul baru. Mengaku sedikit terbeban, namun beliau menyedari jawatan itu adalah taklif, bukannya satu kebanggaan. Saudara Khomarul juga mengharapkan komitmen sepenuhnya daripada ahli majmuah demi kebaikan bersama. Namun dalam masa yang sama tidak lupa memberi beberapa peringatan  kepada ahli majmuah antaranya ialah “jangan lupa bayaq duit yuran” dan “mai kelas awai”…
  Marilah kita sama-sama mendoakan agar perjalanan kita dalam semester ini berjalan dengan lancar tanpa sebarang masalah.
  Dan buat kesekian kalinya lagi kami mengucapkan terima kasih, dan terima kasih.
Apa yang penting, kerjasama...


*asif, gaya bahasa seperti gaya bahasa berita… JJJ
*tidak lupa juga buat ahli-ahli jawatankuasa yang baru, terima kasih, dan selamat menjalankan tugas antum wa antunna.
*buat ajk multimedia yang baru, diharap dapat mengimarahkan blog kita ini… JJJ
 

No comments:

Post a Comment